piątek, 23 stycznia 2015

Jak Byłam mała.... - 10 Faktów o mnie z dzieciństwa. !

Hejka na początek przepraszam za długą nie obecność . 
Dzisiaj 10 faktów o mnie z dzieciństwa ! 

1.Jak Byłam mała stanęłam na bombki które pękły mi pod nogami. (ała ?)
2.Jak Byłam mała Włożyłam ręke do tej rury w samochodzie ( co ? haha ) i nie mogłam wyciągnać
3.Jak Byłam mała wkładałam palce do kontaktu aż mnie kopnął ? Haha
4.Jak Byłam mała chciałam być chłopakiem o.O
5.Jak Byłam mała byłam "dresem" ? JP 100 % HAHAHA 
6.Jak Byłam mała mieszkałam nad jeziorem i z kuzynem rzucałam żaby do jeziora kto dalej 
(Boże co...)
7.Jak Byłam mała nie zwracałam uwagi na swój wygląd i ubiór 
8.Jak Byłam mała Połknęłam tabletki mamy i musiałam mieć płukanie żołądka haaa
9.Jak Byłam mała co chwile się przeprowadzałam
10.Jak Byłam mała zamknęłam siostre w pokoju i wyrzuciłam klucz przez okno. 

A teraz ide na śniadanie (haha) 3majcie sie :) 





7 komentarzy :

  1. Hah, śmieszne fakty. Każdy w dzieciństwie miał dziwne przygody, marzenia i sytuacje, że tak powiem :D

    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha świetne te fakty :D

    http://majadepp.blogspot.com/2015/01/my-little-best-friend.html

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja też byłam dresem jak byłam mała hahaha! piona!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej
    fajny blog zapraszam do siebie :)
    Obserwuje <3
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 punkt najlepszy XDD muszę zrobić tak ze swoją siostrą

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA ♥
    Więcej u mnie na:
    http://www.wedreamoutload.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka