środa, 14 stycznia 2015

Jak radze sobie z Krytyką ?! Haters

Hej , Dzisiejszy post podsunęła mi inna blogerka ?  będzie o tym jak radze sobie z krytyką.
Na Początku nie czepiajcie się jak robie jakieś błędy bo może się to zdarzyć ^^ . 
A Więc Jak Radzę Sobie z Krytyką innych ludzi ? 
Jeżeli chodzi o Blog , nie spotkałam sie tutaj z krytyką 
Ale w moim przypadku krytyka spotyka mnie raczej z Powodu tego że jestem
Kwiatonator lub przez to że mam nowotwór .
Może to banalne . Ale tak jest
Czy się przejmuje ?
Nie Wcale , idę dalej Nie jestem ciągle myślami tam gdzie mnie hejtują ?
Bo czy to moja wina ? Myślę że nie .
Pamiętam o swojej wartości :) 
Wy też pamiętajcie ! :) 
Po za tym odkładam emocje na bok.:) Po co mi to ? 
Każdy po Usłyszeniu krytki zaczyna się denerwować. To Normalne :)
Ale to jest nie potrzebne..
Zachowuje spokój , żeby nie doszło do gorszych sytuacji. 


Czy się przydało ? Nie wiem. 
W Następnym poście planuję napisać fakty o mnie lub Haul Zakupowy.
Co myślicie ? :) 


9 komentarzy :

  1. Fajny post :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej. I słusznie!
    Ja tam może i za Kwiatem nie przepadam, ale... Tolerancji brakuje wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne początki :-) czekam na kolejne posty ;-)
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się nie przejmować opiniami innych :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Choroba, to pod żadnym pozorem nie powinien być powód do krytyki, ale ten Kwiatkowski... ^^ Nie wiem, ale czym się różni od tylu innych chłopaków, którzy wyglądają niemal identycznie?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka