wtorek, 3 marca 2015

Jak widzą moje oczy ?

Szara codzienność ? Jak widzę teraźniejszość ? 
Dlaczego nie miałabym tego opisać ?
Dlaczego nie miałabym przelać tutaj wszystkich swoich myśli ? No właśnie.
Może to banalne ale coraz więcej jest takich postów na blogach. 
To nieraz nie jest aż takie nudne :) 
Nadszedł okres po feriach zaczęła się szkoła. Czyli nudna szara codzienność...
Ale Spokojnie ! niedługo święta wielkanocne ! :) 
A później już " z górki " do wakacji ! :)
Z tego jak zaobserwowałam sytuację Teraz większość ludzi się " ocknęła " i wzięła do nauki żeby zdać ten rok. 
A co robimy w domu jak wracamy ze szkoły ? Tak , właśnie...
Uczymy się jemy obiad (?) robimy lekcje jemy kolacje i idziemy spać... 
A tzw. "Gimbusy" przeżywają swoje Love Story.. 
Niestety a może na szczęście ja tego nie przechodzę już. 
Choć też jestem tą "gimbuską"  
A wszystkie "imprezy" szczególnie te szkolne 
-Będzie super ! To będzie impreza "życia"
*w dzień "dyskoteki" * 
Każdy siedzi pod ścianą..
Podstawówka siedzi i gra w gry po szkole . Potwierdzone <<==
No chyba że ktoś jest tak "oryginalny" i gdzieś wychodzi 

chociaż... coraz mniej się "wychodzi na dwór"
Dziwne dla mnie jest to że zazdrościmy dorosłym 

że mówimy że to jest nie  "Fair" bo my musimy chodzić do szkoły
Jednak dorośli też chodzili i po prostu już "odrobili swoje" 
Co przez to chce powiedzieć ? Sama nie wiem 
Skromy post i parę skromnych zdjęc. :) 











4 komentarze :

  1. jaki słodki piesek, tez mam yorka ;)
    obserwuję:)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak.. każdy żyje myślą ''aby do świąt''. To jest masakra ile teraz nauczyciele wymagają. Ja nawet nie mam czasu wolnego dla siebie, przez co nie mam czasu na bloga, na moje hobby.. ;/

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/02/1-recenzja-pomadek-baby-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie skomplikowane, żę aż proste. Jeszcze nie czytałam tak innej notki! Super! Jesteś po prostu sobą, wyraziłaś swoje zdanie bez owijania w bawełnę! ;)

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka