czwartek, 5 marca 2015

Moi Stali Ulubieńcy !

Hej ! Dzisiejszy post będzie o moich ulubionych kosmetykach.
Piszę ten post ponieważ paru z was prosiło o taki post :)
Więc Zaczynamy ! :) 


A więc pierwszy "kosmetyk" to 
Garnier Skin Naturals Czysta Skóra 3w1
Jest to produkt którego używam od bardzo długiego czasu 
jest to 
-Żel myjący 
-Peeling 
-Maseczka
Myślę że jest to produkt godny polecenia



Następnie Eveline 8w1
Odżywka do paznokci która bardzo bardzo mi pomogła i pomaga nadal
jednak wiem że na niektórych ma to tzw. skutki uboczne :) 








Teraz tzw. "Podróba jajeczka EOS
Ostatnio duże zainteresowanie sprawiła właśnie ta podróba z `biedronki` 
Postanowiłam że też wypróbuję
dla mnie szału nie ma ale jest okay.
Na zdjęciu *truskawkowa*





Następie Maseczka i krem do twarzy 
z Avon `Słonecznik i Karotka` Na mnie sprawdza się okej 
jednak ja używam tylko na noc. 







Teraz "Sugar Baby" Perfumowany krem do ciała 
Dla mnie jest świetny uwielbiam go 
Stosuję się go po kąpieli i ma dosyć mocny ładny zapach
W 100% polecam. 






Następnie Produkty z Timotei 
Jest to Szampon i Odżywka Precious Oils drogocenne olejki . Dostałam je na święta i od tego czasu kupuję regularnie. 
Szampon jak i odżywka jest dla 
Normalnych lub suchych włosów. 
W moim przypadku chodziło o suche.







Teraz podkład Z Rimmel  Stay Matte 
Dla mnie wielkim plusem jest to że jest matowy . Nienawidzę podkładów po których dosłownie "świeci" mi się twarz..







No i w 100 % stałym moim ` kosmetykiem ``
jest eyeliner nie ważne jaki może to dziwne ale zawsze kupuję pierwszy lepszy byle by był czarny.








I oczywiście Krem do rąk z Yves Rocher
`` czerwone owoce`` 
Krem jest nawilżający i po prostu
działa.




A więc to chyba tyle w razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzach ! :) Trzymajcie się :) 



10 komentarzy :

  1. Kocham Eveline 8w1 :)
    Ja używam oryginalnego jajeczka eos :)
    Pozdrawiam ;*
    patrusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam żadnego z tych produktów :/

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :)
    Ja używam Eveline 8w1 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dezing ( nie wiem jak to się pisze) przejrzysty ale czy oryginalny? Jak dla mnie tak ;) http://gglovato.blogspot.com/2015/03/color2015-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej cenie jest ten podkład? Świetny blog
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie cena między 15-20 zł:)
      Dziękuje :)

      Usuń
  7. Również uwiebiam tę odżywkę do paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wpis! :)
    wspólna obserwacja? ja już #73 i liczę na rewanż :)
    xnataliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka do paznokcie naprawdę jest super, również używałam.. : ) + obserwuje i zapraszam
    littleemeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka