środa, 2 grudnia 2015

Najdziwniejsze Fobie od A do H!

Hej, dziś dodam tu pare dziwnych fobii które mnie najbardziej śmieszą i naprawdę współczuję wszystkim którzy takie posiadają haha ;) od A do H
jeśli post się spodoba i okaże się smieszny/ciekawy
Będe kontynuować od H+
  • Abcellofobia - strach przed wyjściem z toalety. 
  • Aerofobia - strach przed powietrzem (wiatrem, przeciągami), oddychaniem lub substancjami szkodliwymi znajdującymi się w powietrzu.
  • Aestafobia - strach przed latem.
  • Afenfosmofobia - strach przed dotykiem. (Haphefobia, Chiraptofobia)
  • Bromidrosifobia lub Bromidrofobia - strach przed zapachem ciała.
  • Chiraptofobia - strach przed dotykiem.
  • Chirofobia - strach przed rękami, dłońmi.
  • Colligafobia - strach przed pakowaniem się.
  • Dendrofobia - strach przed drzewami.
  • Fagofobia - strach przed przełykaniem lub jedzeniem
  • Fotoaugliafobia - strach przed rażącym światłem.
  • Genufobia - strach przed kolanami.
  • Geraskofobia - strach przed starzeniem się.
  • Germanofobia - strach przed Niemcami i przed kulturą niemiecką.
  • Hafefobia, Haptefobia- strach przed byciem dotykanym.
  • Higrofobia - strach przed płynami, unikanie picia płynów
  • Homichlofobia - strach przed mgłą  

 Wiem że post jest bardzo krótki jednak... Kontynuować? Daj Znać w Komentarzu! :D 

9 komentarzy :

  1. Świetny post.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tak czytam sobie dwa i myślę... jak oni kurde żyją?? :D albo nie ogarniam tego: strach przed kolanami. Moja reakcja bezcenna: ze co kurde? haha, pozdrawiam i jak najbardziej kontynuuj, bo można się trochę pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie też mnie to zastanawia haha :D

      Usuń
  4. Lololo, nawet nie wiedziałam, ze można coś takiego czuć !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wygląd bloga!
    świetny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kontynuuj, super! :)

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jakbyś kontynuowała taką ''serię'' o fobiach, bo o istnienia większości nie miałam kompletnego pojęcia :)

    Zaobserwowałam i pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka