czwartek, 24 marca 2016

Moje Włosy!

Hej!
Dziś ze względu na to że pare osób pisało mi żebym napisała posta o moich włosach. I ze względu na to że dużo już o nich słyszałam wzięłam się za pisanie.



Pomimo tego że być może dla niektórych moje włosy wydają sie super czy też być może okropne.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy że pielęgnacja długich włosów to nie do końca takie proste.
Zacznę od tego że moje włosy są w pewien sposób 'zniszczone' 
Na tym zdjęciu widać jak jedna z fryzjerek źle mi je podcięła i musze czekać aż w miarę odrosną by to 'naprawić'  
               


Czym je pielęgnuje?
Nie używam specjalnych szamponów wybranych i określonych używam różnych to naprawdę nie ma dla mnie znaczenia.

Jednak używam określonej Maski z KALLOSA Arganowej. 
Używa się ją 1-2 razy w tygodniu.
Przywróciła moim włosom blask, lepsze rozczesywanie i są zdecydowanie gładsze i lepsze w dotyku. 
Dlatego zdecydowanie ją polecam. 


Czy z moich włosów da się robić różnego typu fryzury?
Tak, da się jednak wymaga to dużo czasu i cierpliwości. Nie zawsze da się je zrobić tak jakbym chciała.
I chyba jak każde bardzo trudno je poźniej rozczesać. 
Często po myciu włosów używam Olejków z Marion. Najczęściej z jojoby i słonecznika.


Czy prostuję moje włosy?
Jeśli już to bardzo rzadko, bardzo mi się niszczą przez prostownice. Mam nawet "spalone" końcówki czego nie widać na pierwszy rzut oka.



Myślę że to tyle na temat moich włosów bo nie mam co więcej się o nich rozpisywać
Trzymajcie Się! 




11 komentarzy :

  1. Jejku jakie piękne włosy <3 Dodaje do obserwowanych
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulotnosc-chwil-1-czyli-moje-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. temat pielęgnacji włosów jest mi kompletnie obcy- sama używam tylko szamponu, ale chyba nie narzekam. Włosy wyglądają ok. Za to zazdroszczę Ci długości-moje końcówki sięgają mi żeber, a mega chciałabym mieć takie, jak masz Ty!
    pozdrawiam i zapraszam http://maginspires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O luju! Ale długie włosy :oo
    Ja w styczniu ściełam 40 cm włosów. Fajne uczucie :D ale szybko rosną i już mi 6 cm odrosło ;-; czuje ze do wakacji znowu będę mieć długie
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zniszczone włosy
    Ale twoje są na prawdę śliczne
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zniszczone włosy
    Ale twoje są na prawdę śliczne
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te włosy ;)sama mam dość długie i faktycznie trzeba o nie trochę "bardziej" dbać, przy ubieraniu uważać zeby nie wyrwać garści, rozczesywać partiami... Aj całkiem co innego niż krótkie ;)
    Katihuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku przepiękne i takie długie! Zazdroszczę Ci ich :)
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Your hair looks great, this looks like an awesome product to try. Thanks for the share!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka