wtorek, 8 marca 2016

Ulubieńcy Lutego!

                   
                                         
Cześć dziś przychodzę do was z Ulubieńcami Lutego! 
Kosmetyki:
1.Jest to szminka z Wibo nr.2
Dostałam ją od przyjaciółki w prezencie i jak dla mnie jest świetna! Tylko dosyć szybko schodzi niestety. 




2.Mgiełka z Avon z Drobinkami brokatu Cherry blossom, niestety nie miała ona długotrwałego zapachu.




3.Keratynowa Maska do Włosów *pożyczam od kogoś zdj bo nie mam już pudełka* 
U mnie już po pierwszym myciu było widać różnicę.



4.Następna rzeczą jest Perfum który również dostałam główną zaletą jest trwałość i zapach który jest bardziej poważny(?) 






5.I drugi perfum z Avon Pur Blanca używałam go bardzo długo Lutym ma on bardziej "słodki" zapach.




Buty: 
1.Buty Lutym były to zdecydowanie czarne botki

Muzyka:
Jeżeli chodzi o Luty były to:
1.Justin Bieber - Love Yourself





2.Selena Gomez - Hands To Myself




    
    3.Zayn - Pillowtalk




i troche odbiegające od wszystkiego
4.Tede - czyste szpanerstwo.  



To tyle w dzisiejszych ulubieńcach zapraszam was na kolejne posty!
Już niebawem.


Zapraszam was także na swojego instagrama na którym jestem o wiele częściej!

15 komentarzy :

  1. Buty, piosenki <3 super ulubieńcy, bardzo lubię czytać takie krótkie i zwięzle posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dzisiaj szukałam inspiracji na ulubieńców lutego <3 :D Też mam te buty i są naprawdę boskie :)
    Zapraszam również do siebie ;) http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze piosenki, śliczne buty. Lubię czytać takie "luźniejsze" posty
    Pozdrawiam
    Imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy. Także używam tej marki i jest naprawdę niesamowita.
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie slyszalam o zadnym z powyzszych kosmetykow :O pora cos potestowac :D

    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na temat kosmetyków się nie wypowiem ;) Lecz co do butów, to w czarnych botkach dziewczynom ślicznie :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :D (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy. Na pewno przetestuje te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te piosenki! *,*
    Śliczna szminka :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te buty *,*
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super butki :* i świetne piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maski Hallos i mgielki Avon ;) a piosenki, które polecilas uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełkę mam również, Selena ostatnio się stara i ma świetne kawałki :D fajnie zobaczyć rzeczy, które lubisz
    http://thediize.blogspot.com/2016/03/jej-historia.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi ulubieńcy :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek szminki jest cudny!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka